img

Przygoda, zabawa, integracja. O wyjazdach firmowych incentive.

​Firmy poszukują dziś nowych sposobów na budowanie pozytywnego wizerunku oraz kształtowanie dobrych relacji biznesowych i trwałych więzi z pracownikami. Zadania takie mogą spełnić wyjazdy integracyjne. Dają one pracownikom szansę na wspólne, ciekawe przeżycia, które łączą, pozostawiają niezatarte wspomnienia i stają się podstawą do dalszej efektywnej współpracy.

Czym właściwie jest incentive?
Podróże incentive znane są u nas bardziej pod nazwą wyjazdów integracyjnych lub motywacyjnych. Ich rolą jest właśnie integracja oraz motywacja. Co ciekawe, obecnie tego typu wyjazdy wychodzą poza krąg pracowników i kierownictwa firmy, obejmując również partnerów biznesowych czy kluczowych klientów. Dzięki wyjazdom frmowym incentive relacje biznesowe wznoszą się na zupełnie inny poziom. Rośnie zaangażowanie biznesowe, a komunikacja ulega znacznemu usprawnieniu. Organizując tego rodzaju wycieczki warto korzystać z ofert sprawdzonych i profesjonalnych biur podróży, które są w stanie zagwarantować obsługę na najwyższym poziomie oraz dopasować każdy szczegół wyjazdu do indywidualnych potrzeb i wymagań klienta. 

Co zyskujemy rezerwując wyjazdy motywacyjne incentive w sprawdzonym biurze podróży?
Przede wszystkim mamy pewność, że program wycieczki będzie niepowtarzalny i dopasowany do uczestników wyprawy pod każdym względem. Pamiętajmy o tym, że podróże incentive wiążą się także z kreatywnym brandingiem i działaniami marketingowymi, które w wyjątkowych okolicznościach stają się niezwykle skuteczne. Działania powyjazdowe pozwalają zmaksymalizować efekty podróży integracyjnej. Im ciekawsze i bardziej nietypowe atrakcje w programie wyprawy, tym lepiej. Minęły już czasy, kiedy pracownicy zadowalali się wspólnym pieczeniem kiełbasek przy ognisku w górach czy nad jeziorem. Dzisiaj popularność zdobywają niekonwencjonalne formy podróżowania i doświadczenia, które na długo zapadają w pamięć. Wyprawa na koniach przez stepy Mongolii, poznawanie rajskich wysepek na Malediwach, możliwość zrobienia selfie ze słoniem w magicznej Tajlandii, zdobywanie himalajskich szczytów w Nepalu. Takie przeżycia łączą, tworzą więzi, dają szansę bliższego poznania się. 

Wyjazd na miarę potrzeb
Wyjazdy firmowe incentive mogą okazać się niezwykle skuteczną formą marketingu bezpośredniego. Konieczne jest jednak stworzenie unikalnego programu. Będzie on inny w przypadku każdej firmy. A jego kształt zależy od wielu czynników. Chodzi przede wszystkim o dobre rozeznanie i zrozumienie potrzeb uczestników wyprawy. Czego innego będzie oczekiwać grupa starszych pracowników naukowych, inne atrakcje musimy przewidzieć dla młodych managerów. Plan ramowy podróży należy tworzyć w oparciu o dokładne poznanie grupy docelowej. Oczywiście, należy także brać pod uwagę konkretne cele, jakie przyświecają danej firmie. W niektórych przypadkach wyjazd incentive ma być formą nagrody i zachętą do dalszego zaangażowania w sprawy firmy, w innych ma za zadanie zintegrować nowo utworzony zespół pracowników. 

Taka wyprawa wymaga dogrania wielu szczegółów od wyboru konkretnych miejsc do zwiedzania, przez decyzje o miejscu noclegowym, po zapewnienie uczestnikom smacznych posiłków. Wszystkie atrakcje trzeba dobrze zrównoważyć. Nie chodzi przecież o zamęczenie pracowników czy kontrahentów napiętym grafikiem podróży. Ma być ona również formą relaksu i odpoczynku.

Zobacz również